piatok 20. apríla 2007

Vyhody a nevyhody sluzky

Opat byvam u Moni. Byvala som u nej prve dva tyzdne a bolo nam super, tak preco to nezopakovat? Mozno sa naskytne otazka preco som opustila miesto s bazenom, sluzkou a kucharkou... Clovek by nepovedal, ze sa s takymito vyhodami nestotozni. Bazen, bol fajn, ale nakoniec som si do neho skocila raz za dva tyzdne. Sluzka dokazala zbabrat vsetko co sa dalo (hlavne pranie). Co sa kucharky Rozi tyka, bola velmi mila, hlavne tym ako nam stale dohadzovala miestnych na rande, ale ked som za jeden tyzden mala 8 krat kura s ryzou, tak vsetka sranda isla na bok.

Kedze v Kolumbii existuju len dve spolocenske vrstvy, mat sluzku v domactnosti je velmi bezne. Niektore byvaju spolu so zamestnavatelom a svoju rodinu maju vzdialenu aj niekolko hodin. Domov cestuju raz za par mesiacov. Kazdy byt tu ma aspon dve kupelne a samostatnu izbu a kupelnu pre sluzku. U nas sluzka nebyva. Chodi k nam raz za tyzden. Operie, ozehli, uprace, obcas navari. Que chevere! (Parada!)

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Helou Evka, tak som si zase raz, s hanbou priznavam, ze po dlhsom case :)) precital ze co mas nove :) pozeram ze ti urcite chybal poriadny slovensky velkonocny kybel vody a fajne kolaciky, co ? :D Pocuj a ked to tam mate tak vela sluziek, nechcela by daka prist poupratovat aj sem ?:) tu u nas na intraku by si urcite zarobila dobre ;)
maj sa krasne, cmukez
Vojto